شنبه ٣٠ فروردين ١٣٩٣
صفحه اصلی.اخبار و اطلاعیه ها.نقشه سایت
عنوان ها
ارتباط با مدیرعامل

سامانه پیامک  10000761135

      ارسال ایمیل : mirtaba@tcih.ir       

پیوندهای مرتبط

نظرسنجی
شما از کدام اپراتور استفاده میکنید؟

همراه اول
ایرانسل
دیگر اپراتورها

 راهنماي سيم كارت هاي دائمی (post paid)


نحوه ارائه خدمات : 

شرکت همراه اول در راستای تکریم ارباب رجوع نسبت به ارائه خدمات بهینه و توسعه سرویس دهی به مشترکین به روشهای ذیل اقدام می نماید: 

1.حضوری:
1.1. دفاتر خدمات ارتباطی
 
 مشترکین تلفن همراه دایمی جهت دریافت خدمات زیر می توانند به  ارتباطی مراجعه نمایند.
  1. ثبت نام سیم کارت
  2. تغییرمالکیت (تغییرنام )
  3. اعلام مفقودی و دریافت سیم کارت جدید
  4. تغییرآدرس
  5. تعویض سیم کارت (قدیمی و سوخته )
  6. قطع و وصل سرویس ویژه
  7. قطع و وصل تقاضای مشترک
  8. صدورصورتحساب (میاندوره، پایان دوره، افزایش بستانکاری) و تفکیک مبلغ
  9. اصلاح آدرس
  10. وصل بدهی (پایان دوره، میاندوره)

1.2. ادارات مشترکین استانها

مشترکین تلفن همراه دایمی جهت دریافت خدمات زیر می توانند به ادارات مشترکین استان مراجعه نمایند.

  1. دریافت ریزمکالمات
  2. تقسیط بدهی
  3. بررسی مشکلات سرویس ویژه
  4. تعویض سیم کارت کلیه استانها (مفقودی، سوخته، قدیمی)
  5. ارائه کدهای PUK,PIN
  6. دریافت درخواست خدمات غیرحضوری E-Care
  7. قطع سرویس GPRS
  8. وصل بدهی (مراجعه به مراکز،قطع تسویه حساب)
  9. بررسی قبوض (به حساب نرفته، اشتباه پرداختی)
 
 
2.غیرحضوری
 
2.1. سامانه اطلاع رسانی 09990
 
 مشترکین تلفن همراه دایمی برای دریافت راهنمای خدمات ذیل می توانند با سامانه اطلاع رسانی 09990 تماس حاصل فرمایند.
  1. راهنمای مشترکین (ثبت نام، تغییرمالکیت، ثبت سریال گوشی، تعویض سیم کارت سوخته، نحوه افزایش اعتبار سیم کارت دایمی جدید( 0910)، سرویس ویژه ،خدمات غیرحضوری، رومینگ، و......)
  2. مشترکین می توانند جهت اطلاع از میزان مبلغ قبض (پایان دوره، میاندوره) و پرداخت از طریق این سامانه ( با استفاده از کارت عضو شتاب) اقدام نمایند.
  3. وصل بدهی (پایاندوره، میاندوره)، پس از پرداخت قبض از طریق سامانه اطلاع رسانی 09990 درصورت قطع بودن تلفن همراه، سیستم بصورت خودکار (بدون نیازبه مراجعه) همان لحظه اقدام به وصل تلفن همراه مذکور می نماید.
  4. بررسی مشکلات پیام کوتاه (SMS)، پیام چندرسانه ای (MMS)، اینترنت (GPRS)، عدم آنتن دهی

 

2.2.سایت اینترنتی همراه اول www.mci.ir))

 مشترکین تلفن همراه می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی همراه اول از خدمات ذیل استفاده نمایند.

  1. راهنمای مشترکین 
  2. ثبت نام سیم کارت
  3. خدمات غیرحضوری (قطع و وصل به تقاضای مشترک، قطع مفقودی، دریافت (PIN    
  4. رویت صورتحساب  (میاندوره، پایاندوره )
  5. راهنمای رومینگ
  6. ثبت سریال گوشي
  7. سرویسها
 
 
 
سیم کارت های دایمی :
 
 متقاضیان سیم کارت هم اکنون می توانند به یکی از 2 روش حضوری (دفاتر خدمات ارتباطي) و غيرحضوري (سايت همراه اول) جهت ثبت نام و دریافت سیم کارت اقدام نمایند.

تعداد ثبت نام برای هرمتقاضی نامحدود و واگذاری به روز و براساس ظرفیت شبکه و امکانات فنی در هر استان بصورت مجزا صورت می پذیرد.

متقاضیان پس ازانجام مراحل ثبت نام و دریافت سیم کارت به عنوان مشترک شناخته شده و در پایان دوره دوماهه برای ایشان صورتحساب صادر می گردد.

درصورت عدم استفاده از سیم کارت نیز هزینه­های آبونمان، خدمات ویژه، عوارض و مالیات درصورتحساب دوره منظور می­گردد.

 
 
 
اطلاعات مکالمات مشترک
 
این بخش حاوی اطلاعات زیر می باشد:
  1. آبونمان: برای مشترکین از زمان دایری تلفن همراه، علی­رغم آنکه ازسیم کارت خود استفاده نموده یا آن را برای مدتی بلااستفاده نگهداری نمایند مبلغ 12600ريال درهردوره (60روزه، دوماهه) یا به عبارتی معادل 6300ريال ماهیانه بابت آبونمان (هزینه اشتراک) در صورتحساب ایشان منظور می گردد.
  2. شهری (کارکرد): شامل مکالمات عادی مشترکین می­باشد؛ تماس از شهر مبدا با تلفن همراه یا ثابت دیگری در همان شهر مبدا
  3. بین شهری: درصورتیکه مکالمه بین 2 شهر متفاوت برقرار شود، مکالمه بین شهری خواهد بود. اعم از اینکه مشترکین از شهرمبدا با شهرستان دیگری ارتباط برقرارکنند یا مشترکین در شهر دیگری مستقر باشند و با شهر مبدا یا سایر شهرها ارتباط برقرار نمایند.
  4. جابجایی: چنانچه مشترکین از تلفن همراه خود در شهر دیگری غیر از مبدا استفاده نمایند صورتحساب ایشان  شامل جابجایی خواهد بود.
  5. خارج ازکشور: هزینه تماس مشترکین از مبدا به کشورهای دیگر
  6. رومینگ بین الملل: چنانچه مشترکین از سیم کارت خود در خارج از ایران و در یکی از کشورهایی که قرارداد رومینگ با ایران دارد استفاده نمایند، صورتحساب ایشان  دارای هزینه رومینگ بین الملل خواهد بود.
  7. پیام کوتاه: مبالغ مربوط به ارسال پیام کوتاه.
  8. پیام صوتی: مبالغ مربوط به شنیدن پیام صوتی.
  9. هزینه ها: مبالغ مربوط به انجام خدماتی از قبیل تغییرآدرس، تعویض سیم کارت، تغییرمالکیت، وصل بدهی ....
  10. خدمات ویژه: مبالغ مربوط به سرویسهای ویژه مورد درخواست مشترک (محدودیت مکالمه، دیتا، فکس).
  11. صورتحساب این دوره: مبلغ مندرج در این قسمت مجموع تمامی اقلام ذکرشده بالا می باشد.
  12. مالیات و عوارض: به مبلغ صورتحساب دوره 1.5درصد مالیات و 1.5درصد عوارض تعلق می گیرد.
  13. بدهی پیشین: بدهی دوره های قبل صورتحساب مشترک که وصولی مبلغ صورتحساب در سیستم ثبت نشده باشد.
  14. بستانکاری پیشین صورتحساب: مشترک به دلیل انجام اصلاحات، پرداخت مجدد صورتحساب، پرداخت اشتباه صورتحساب یک مشترک توسط سایرمشترکین، دارای مبلغی به عنوان بستانکارخواهد شد.
  15. کسر مبلغ 1000 ریال: این مقدار برای رندشدن مبلغ قابل پرداخت از مجموع اقلام قابل پرداخت کسر می­گردد.
  16. مبلغ قابل پرداخت: مبلغی که با توجه به بدهی و بستانکاری پیشین و کارکرد دوره جاری، بایستی توسط مشترکین پرداخت شود.
  
 
 
انواع سیم کارت دایمی :
  • سیم کارت دایمی با تضمین: دارای تضمین اولیه بوده و برای مشترک در پایان دوره 2ماهه صورتحساب صادر می گردد و هزینه ثبت نام 2880000  ريال می باشد.
  • سیم کارت دایمی جدید: فاقد تضمین اولیه بوده و برای مشترک در پایان دوره 2ماهه صورتحساب صادر می گردد. سقف مکالمات آن 17000 ريال می باشد که درصورت تمایل مشترک قابل افزایش (با مراجعه به دفاترخدمات ارتباطی و دریافت صورتحساب افزایش بستانکاری ) است.
یادآوری: با توجه به اینکه سیم کارت دایمی جدید فاقد تضمین است، لذا مشترکین جهت استفاده از رومینگ می بایست به یکی از دفاترخدمات ارتباطی مراجعه و نسبت به افزایش بستانکاری رومینگ (دریافت صورتحساب 2.000.000 ريال و پرداخت قبض) اقدام نمایند.
 
 
 
 
پوشش شبکه :
  • داخل کشور: محدوده تحت پوشش شرکت همراه اول برای هر 2 گروه سیم کارت دایمی و اعتباری یکسان می باشد.
  • خارج ازکشور: تمامی کشورهایی­ که قرارداد رومینگ با همراه اول دارند.
 
 
 
ثبت نام و واگذاری

 متقاضیان ثبت نام سیم کارت می توانند به یکی از 2 روش حضوری (دفاترخدمات ارتباطی) و غیرحضوری (سایت همراه اول) جهت دریافت سیم کارت اقدام نمایند.

1. ثبت نام حضوری

 شرایط و مدارک موردنیاز:

  • مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی
  • تکمیل فرم ثبت نام و تحویل مدارک موردنیاز
  • ارائه اصل و تصویرکارت ملی
  • پرداخت 10000 ريال بصورت نقدی بابت دریافت قبض ثبت نام
  •  اخذ قبض پرداخت وجه (دایمی با تضمین 2870000 ريال­ -  دایمی جدید 1226000ريال)
  • پرداخت وجه (از طریق بانک، POS ، ATM)
  • ارائه اصل قبض پرداخت شده به دفترخدمات ارتباطی صادرکننده قبض
  • دریافت سیم کارت فعال و رسید انجام خدمت
 
  اشخاص حقوقی: معرفی نامه نماینده شرکت، اصل و تصویرکارت ملی نماینده، روزنامه رسمی
 
 
2. ثبت نام غیرحضوری
  • مراجعه متقاضی به سایت اینترنتی همراه اول (WWW.MCI.IR) و انتخاب منوی ثبت نام سیم کارت
  • ثبت اطلاعات فردی و پرداخت مبلغ از طریق اینترنت (با استفاده از کارت عضوشتاب)، اخذ شماره سریال ثبت نام و کد فعالسازی
  • مراجعه متقاضی به دفاترخدمات ارتباطی شهر محل واگذاری (درفرم ثبت نام غیرحضوری توسط متقاضی انتخاب گردیده و سیم کارت واگذار شده در آن شهر قابل تحویل خواهد بود) و ارائه شماره سریال و کد فعالسازی و مدارک مورد نیاز (اصل و تصویرکارت ملی)
  • دریافت سیم کارت فعال و رسید انجام خدمت

 

 

خدمات ADSL

تصویر روز

 

 
اوقات شرعی
عضویت در سرویس خبری
نام :   
ایمیل :   
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 8942
 بازدید امروز : 1470
 کل بازدید : 1430948
 بازدیدکنندگان آنلاين : 2
 زمان بازدید : 0.2813
صفحه اصلیIاداره رفاهIامور درمانیIمعرفی Iمعرفي واحد آموزشIفرايند شركت در دوره هاIآیین نامه ها و بخشنامه هاIامور رفاهیIآموزشIمعرفی شرکتIاخبار و اطلاعیه هاIمزاياي دوره هاي آموزشيIگالري تصاويرIکارگزینیIحوزه مدیریت مالی و اقتصادیIمقالات و پژوهش هاي علميIلینک سایت های علمی و مرتبطIمشاهده شناسنامه آموزشیIدوره های آموزشی در دست اقدامIحوزه ستاديIدوره های آموزشی پیشنهادی کارکنانIخدمات تلفن ثابتIاعلام آمادگی کارکنان جهت تدریسIدوره های برگزار شدهIخدمات تلفن همراهIمخابرات شهرستانهاي استانIواحدهای شرکتIباشگاه فرهنگی ورزشیIروابط عمومیIسيستم مديريت كيفيتIبازرسی و رسيدگي به شکایاتIاخبار و اطلاعیه هاIارتباط با ...Iدفاتر خدمات ارتباطیIاینترانت شرکتIارتباط با مدير وب سايتIسوالات متداول Iنقشه سایت
©Tcih.ir . All rights reserved .